برهان صالحی

لحظه های خوش

برهان صالحی

لحظه های خوش

انتشار عکس در گوگل

به وسیله این برنامه که به صورت انلاین در اختیار شما قرار میگرد این امکان ر ابه شما میدهد 

که عکس یا فایل خود را در گوگل انتشار کنید 

برای استفاده روی ادامه مطلب کلیک کنید

بر روی این مطلب کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام خسته نباشید امیدوارم مثل من دائم در حال وب نویسی نباشی اگه مایل باشی من میتونم یه لوگوی زیبا برات بسازم !
اساسا ((به قول نیما افشار جم))کار من وب لاگ نویسی و امور گرافیکی را یانه ای است لذا هم در مورد ساخت لوگو و هم در مورد عکاسی ومیکس میتونم تو را راهنمایی کنم!

علی سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://110PASDAR.BLOGSKY.COM

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
امیدوارم بتونم در این زمینه ها کمک تون کنم!
۱-ساخت لوگو
۲-میکس و مونتاژ
وچند تا کارهای ویگه که به زودی تو وبلاگم میتونی ببینی!

با تشکر از شما دوست عزیز
اگر در زمینه عنوان یا تیتر خبر های مربوط به وبلاق من سوال یا پیشنهادی دارید لطفا دریغ نفرمایید /
اگر مایل باشید من لوقوی وبلاقم را بسازم و به شما بدم/درواقه اگر قبول کنید
با تشکر:صالحی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد